Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2009

Garantie: Ja
51825 Km
ZWART
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Ben jij klaar om de weg te verkennen als nooit tevoren? Maak kennis met de iconische 2009 Triumph Street Triple 675!

Het hart van de Street Triple 675 is een brullende driecilinder motor die opwindende kracht en koppel levert over het hele toerenbereik. Voel de adrenaline terwijl je moeiteloos accelereert op open wegen en strakke bochten vol vertrouwen overwint.

Het design van de 2009 Street Triple 675 combineert moderne agressie met klassieke stijl. Zijn gespierde voorkomen wordt aangevuld met strakke lijnen en een opvallende uitstraling, waardoor je zowel op als naast de motor bewonderende blikken zult vangen.

Beleef deze Triumph nu zelf bij ons in de showroom!

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion