Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 R - 2017

€ 7.495,- € 7.995,-
Garantie: Ja
35342 Km
Zwart
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In een Topstaat verkerende Triumph Street Triple-R 765

1e Tenaamstelling: 08-2017
Km.stand: 35342 km

Uiteraard incl. 2 originele sleutels en compleet onderhouds historie.
Van : € 7995,00 nu voor: € 7495,00

Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion