| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
| Cilinder inhoud | 675 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | DOHC |
| Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 106 pk / 78 kW bij 11700 tpm |
| Max. koppel | 68 Nm bij 9200 tpm |
| Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen, close ratio |
| Verhouding | |
| Overbrenging | O ring chain |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.4 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | nee |
| Frame | Aluminium beam twin spar |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | |
| Remmen achter | |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1390 mm |
| Lengte | 2030 mm |
| Breedte | 736 mm |
| Hoogte | 1060 mm |
| Zithoogte | 800 mm |
| Drooggewicht | 189 kg |
| Leverbare kleuren | Jet Black, Fusion White, Tornado Red |
| Beschrijving | De Street Triple is sinds zijn introductie in 2008 een groot succes. In diverse tests versloeg hij zijn directe concurrenten keer op keer en is nog altijd de favoriet van menig motorrijder.

Hier zijn wij zeer trots op bij Triumph en om aan de top in de klasse te blijven heeft de Street Triple daarom ook een nog hoger kwaliteitsniveau gekregen in 2011 en een eigentijdse look. Net als de zijn grote broer heeft de Street Triple de nieuwe agressieve koplampen. Daarnaast geven de geborsteld stalen uitlaat, de nieuwe graphics en de nieuwe kleuren; Imperial Purple, Crystal White en Phantom Black een kwalitatief hoogwaardige uitsraling aan de motor.

De motor is nog altijd die pittige 675 driecilinder en het frame is afgeleid van de Daytona 675, een bewezen succesformule voor haarscherp stuurgedrag. Daarbij heeft de Street Triple nu standaard het aluminium stuur, zoals op de Street Triple R.



Alsof die verslavende motor nog niet genoeg is, beschikt de Street Triple ook over de voor Triumph zo kenmerkende dubbele koplampen en hoog geplaatste dempers. Daarbij een paar krachtige remmen voor en een overzichtelijk display inclusief een "lap-timer" en een in te stellen versnellingsindicator. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken