Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
WIT PARELMOER
Vermogen:
78 kW
Teller:
21.433 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Triumph Street Triple


- Kenteken: 20-MB-SB
- Merk: Triumph
- Model: Tour
- Tellerstand: 21433 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: wit Parelmoer
- Motorinhoud: 675 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 675 STD
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 174 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar

Inruil Mogelijk

Infotainment

- USB poort

Veiligheid

- Led achterlicht

Overige

- Seatcover in kleur
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer


Nette motor
vrijwel nieuwstaat
met Rizoma Bar end spiegels
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Led achterlicht, Seatcover in kleur, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer, USB poort




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion