Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 ABS - 2007

60923 Km
Parelmoer Wit
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een hele mooie en zeer complete sport-tour motor!

Motorprijs € 5.990,-
- Motorcheck certificaat
- technisch gecontroleerd
- legers RDW
- 6 maanden garantie

Deze prachgige en complete Triumph is voorzien van:
  • ABS
  • Handvatverwarming
  • Handkappen
  • Middenbok
  • TOURATECH comfortzadel
  • Zadelverwarming
  • 3 delig kofferset
  • Verhoogd windscherm
  • OSCO kettingsmeersysteem
  • Sleutels compleet
  • Nieuwe banden en remblokken voor
Achtergrond van deze Triumph:

Herkomst
Deze in prachtige Triumph hebben we via inruil verkregen. Een prachtige kleurstelling en zeer compleet! Alle opties voor een comfortabele rit.

Test
Deze Triumph ziet er prachtig uit en rijdt heerlijk! Dit is de motor waar je relax mee kunt rijden, maar ook sportief mee kunt toeren.

100% Onderhoud
Van deze Triumph is het rijwielgedeelte door Motorcheck gecontroleerd, zodat zeker is dat de motor recht is en geen afwijkingen heeft.

Optisch is het ook een mooie motor met deze unieke kleurstelling. Hij ziet er nog erg mooi uit!
 
Deze motor is technisch gecontroleerd en is nog in goede staat! De motor is voorzien van een kleine onderhoudsbeurt, nieuwe remblokken voor en een set nieuwe banden.

Zo kunt u voorlopig genieten van deze motor zonder extra kosten!

Aflevering
De standaardprijs is incl. de verplichte afleverkosten, Motorcheck en 6 maanden Bikegarant.
           
Aankoop op basis van financiering is mogelijk met Finanplaza of NU Motorrijden.
Inruil mogelijk.

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kawasaki Versys 1000 Suzuki DL1000 Vstrom Honda NT1100 Yamaha Tracer 900 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Bellypan, Comfort zadel, Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Motorcheck Certificaat, Sportuitlaat, Verhoogde ruit, Windscherm, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion