Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 - 2007

Garantie: Ja
71834 Km
Blauw metallic
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DezeTriumph Tiger 1050 is een alleskunner. Toeren met zijn tweetjes. Rennen over bochtige dijken en braaf tussen de files doorsukkelen naar het werk. Een allrounder met flair, karakter stijl, dynamiek, een milde macho en een dynamische sparring partner op het bochtigste asfalt. Comfortabel genoeg voor lange trips en functioneel genoeg voor woon werk verkeer. Deze motor is voorzien van handkappen, en een onderspoiler. We leveren deze motor All-In af met een afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
 
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, Onderspoiler, Originele uitlaat, Stuurdempers, Verhoogde ruit, Windscherm, We leveren deze motor All-In af met een afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion