Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 - 2007

Garantie: Ja
62609 Km
BLUE
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben jij op zoek naar een sportieve en comfortabele allroad motor met karakter? Dan is deze Triumph Tiger 1050 uit 2007 een uitstekende keuze. Deze motor combineert brute kracht met tourcomfort en Engelse stijl.

Specificaties:

Merk / Model: Triumph Tiger 1050


Bouwjaar: 2007


Vermogen: ca. 115 pk


Cilinderinhoud: 1050 cc – 3-cilinder


Transmissie: Handgeschakeld, 6 versnellingen

Kenmerken:

Sterke en karaktervolle driecilinder motor


Geschikt voor lange ritten én sportief rijden


Comfortabele zithouding, ook voor langere rijders


Onderhoudsvriendelijke kettingaandrijving

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion