Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER XC - 2014

Garantie: Ja
74000 Km
Grijs
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
triumph - tiger-explorer-xc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Verkoop in opdracht van klant: 

Hele nette Triumph Tiger 1200 XC Explorer van het bouwjaar 2014, met onder andere cruise control, handvatverwarming, zadelverwarming en 2 originele Triumph zijkoffers. De motor is ingevoerd vanuit Duitsland in 2024 en heeft dit jaar groot onderhoud gehad bestaande uit: 
- Nieuwe banden
- Grote beurt. 
- Kleppen gesteld 
- Nieuwe remschijven en blokken. 

Aankoop kan direct via klant zonder garantie voor 7495 euro (in dat geval is RALLY-MOTOR enkel de bemiddelaar). Bij levering door RALLY-MOTOR wordt de motor afgeleverd met 1 maand garantie voor 7995 + 250 euro voor de afleverbeurt en controle op 25 punten. 
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, Kofferset, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rally-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion