| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
= Bedrijfsinformatie =
Kijk ook op onze website: WWW.ROKE.NL !
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Elektromotor 1600W 50V borstelloze gelijkstroom, met encoderpositiesensor |
| Boring x slag | |
| Cilinder inhoud | |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Batterij: Gesloten 50V, 28AH lithium-ion accupakket met LED-statusindicator |
| Ontsteking | 50V 1600W BLDC sinusgolf veldgerichte controller IP66-geclassificeerd, inline relais en zekering |
| Vermogen | |
| Max. koppel | |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | |
| Tankinhoud | |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Stalen buisconstructie met zelfuittrekkende swingarm-assen, optionele bash guard |
| Vering voor | Luchtgeveerde voorvork met compressie- en reboundverstelling. Veerweg: 160 mm. |
| Vering achter | Luchtgeveerde monoshock met rebound-instelling. Veerweg: 145 mm. |
| Remmen voor | Hydraulische schijfremmen met 4 zuigers, kogelgewrichthendels met bereikverstelling. 180 mm schijf met schijfbescherming. |
| Remmen achter | Hydraulische schijfremmen met 4 zuigers, kogelgewrichthendels met bereikverstelling, 203 mm massieve achterrotor met schijfbescherming |
| Voorband | 24 x 2,75” Trials-wedstrijdloopvlak |
| Achterband | 17 x 3,50 inch Trials-wedstrijdloopvlak |
| Wielbasis | 1220 mm |
| Lengte | 1850 mm |
| Breedte | 800 mm |
| Hoogte | 1100 mm |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Geel - zwart |
| Beschrijving | TXP-24: Geweldige prestaties, jeugdvriendelijke controle.

De TXP-24 is het krachtigste en meest veelzijdige model in de TXP-serie, ontworpen voor rijders van 10 jaar en ouder. Hij biedt serieuze offroad-capaciteiten en kampioenschapswinnende prestaties voor oudere jongeren en volwassenen tot 90 kg. Hij is uitgerust met een 1600W motor in combinatie met een 50V, 28Ah lithium-ionaccu, voor een topsnelheid tot 39 km/u en een langere rijtijd.



Het stalen frame is het grootste in het assortiment, met een wielbasis van 1220 mm, een bodemvrijheid van 305 mm en een gewicht vanaf 48,1 kg, afhankelijk van de afstelling van de rijder. De vering is volledig luchtinstelbaar, met een veerweg van 160 mm voorvork en 145 mm achterschokdemper, inclusief rebound-, compressie- en volumeregeling. De hydraulische schijfremmen zijn geüpgraded naar vierzuigerremklauwen met 203 mm remschijven voor en 180 mm achter, voor een remkracht op raceniveau.



Ondanks zijn mogelijkheden blijft de TXP-24 toegankelijk. De ergonomie is afgestemd op oudere jongeren en volwassenen, met een zithoogte van 635 mm in de Trials-modus en 810 mm in de Xplore-modus. |
Roke Motors is een modern en fris motor bedrijf onder de rook van Amsterdam. Wij zijn al jaren dealer van Triumph en sinds 2016 één van de weinige Triumph World Black Stores in Nederland.
Onze vestiging in Mijdrecht beschikt over 1200 m2 showroom, een moderne werkplaats, een vermogenstestbank, een ruim assortiment demofietsen en een collectie motoren voor de verhuur. Roké Motors is dealer van Triumph motoren, zowel nieuw als occasion. Verder verkopen wij een uitgebreide collectie aan Triumph kleding en accessoires.
 |
Roke Motors Mijdrecht |
|
Industrieweg 19
Mijdrecht
Plan de route
|
 |
0297-285218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken