Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 250 IE ABS - 2007

Garantie: Ja
10140 Km
Zwart
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bij deze bieden wij u een bijzonder nette Vespa GTS 250 aan, met slechts 10.140 kilometer op de teller. Deze scooter verkeert in uitstekende staat en is volledig door ons nagekeken. Tijdens deze controle is er groot onderhoud uitgevoerd, zodat u de komende tijd zorgeloos kunt rijden op uw nieuwe motorscooter.

De Vespa is daarnaast uitgerust met een aantal handige accessoires, waaronder een originele achterbeugel en een originele drager. Deze maken de scooter optimaal voorbereid voor een eventuele topkoffer, wat zowel praktisch als functioneel is voor extra opbergruimte.

Bovendien wordt deze rijk uitgeruste Vespa geleverd met een garantie van drie maanden, zodat u met extra zekerheid kunt genieten van uw nieuwe aankoop. Een ideale keuze voor wie op zoek is naar kwaliteit, stijl en betrouwbaarheid!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion