Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 250 IE ABS - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Grey
Vermogen:
16 kW
Teller:
33.677 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
vespa - gts-250-ie-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Vespa GTS 250
Bouwjaar 2009
Km Stand 33677
Scooter start en rijdt goed
Slijtage delen in nette staat
Scooter heeft op de Rechter achterkand omval schade
Origineel Vespa Windscherm
Klapdrager
Krachtige 250cc injectie motor

Betreft een inruil motor
Scherpe meeneemprijs.
Geen historie

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion