Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 IE - 2014

Garantie: Ja
31277 Km
Blauw
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2014 met 31.500 km. (Goede foto's volgen)

Prachtige Vespa, super strak in de blauwe lak. Origineel Nederlandse motor (geen import) en dealer onderhouden. Afkomstig van de 2e eigenaar (eerste heeft er 10 jaar op gepast). Deze Vespa verkeerd in absolute topstaat, duidelijk een motor waar goed op is gepast, aan alles te zien.

Voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen
- Zelioni schokbreker achter

Origineel zijn deze Vespa’s stug geveerd. De Zelioni schokbreker achter is een prijzige investering (t.w.v. €500,-), maar absoluut elke cent waard dankzij het verbeterde comfort.

Alle boekjes zijn aanwezig en onderhoud is compleet en volledig afgestempeld in het boekje, vanaf aankoop nieuw tot heden bij AVB classic scooters onderhouden (uniek!).

Rijklaar meeneemprijs: €3799,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Broodje" betekent: Klein zitje voor de duopassagier ter grootte van een brood, dat wordt gemonteerd op het achterspatbord. Tegenwoording alleen op custom motorfietsen en choppers toegepast. Een dergelijk zitje werd in de jaren dertig, veertig en vijftig ook toegepast op wegracers. Op de rechte einden, als flink vaart werd gemaakt, verplaatste de coureur zich van zijn zadel naar het broodje, waardoor zijn houding bijna liggend werd en de luchtweerstand afnam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion