Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER SPORT - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Wit, Donkerblauw, Grijs
Vermogen:
16 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de GTS zet Vespa een scooter neer die niet alleen in de stad op zijn plek is. Ook buitenwegen of Italiaanse bergen zijn geen probleem. Met zijn sportieve ontwerp is de Vespa GTS 300 Super Sport HPE een typisch voorbeeld van de stijl, het gebruiksgemak, de veiligheid en de kracht van het merk. De Vespa GTS 300 Super sport pronkt met een ultramoderne, krachtige 4-klep vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie die voldoet aan de Euro4-normen. De nieuwe HPE techniek (high perfomance engine) maakt de Vespa Super sport motorisch helemaal een motorscooter van deze tijd! De Vespa onderscheidt zich door zijn uiterst flexibele, grote motor. Met de GTS 300 Super Sport * ben je echt snel weg zodra het licht op groen springt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion