Vespa Gts Super Sport 300 staat voor krachtig, origineel en energiek. Beleef jouw avonturen met de onverschrokkenheid die je altijd al zocht. Stap op de Gts Super sport 300 en geniet van de vrijheid die een motorscooter brengt.
De Vespa GTS Super Sport 300 cc is uit voorraad leverbaar en mogelijk met financiering te betalen. Zie onderstaande link voor de financieringsmogelijkheden:
https://www.motoveda.nl/service/financieren
MotoVeda is officieel Vespa dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen.
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.