Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 TOURING - 2020

Garantie: Ja
Nieuw
Rood Metallic
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Vespa Gts 300 Touring Rood  3-2020 3445km (1e Eigenaar)

Onderscheid je van de massa, Vespa GTS Super, Rood metallic

Wanneer je op het zadel van je Vespa GTS Super zit, wees dan voorbereid om de aandacht te trekken, waar je ook gaat. Dit is een Vespa ontworpen om je hart te veroveren op het eerste gezicht, en geen enkel detail is aan het toeval overgelaten.

Specificaties:
- 300cc injectie motor met 17,5 kw (24PK)
- Achterdrager chroom
- rijden met A2 rijbewijs
- Zuinig in gebruik, 1:30 (fabrieksopgave)
- Schijfremmen voor en achter incl. ABS en ASR
- Staat voor u klaar in de Winkel
-  Kleur: Rood metallic
- Fantastische en stijlvolle Motorscooter voor elke rit!
- Speciaal Touring zadel
 

  • Deze mooie occasion word aangeboden met afleverbeurt en 1 jaar Bovag garantie.

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar
     een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren ( Ook van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Scooters Vespa & Piaggio

Opties en Accessoires:
ABS, Achterklapdrager chroom




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion