Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPERSPORT 310 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Nero Convinto Matt
Vermogen:
16 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Vespa GTS 310 SUPERSPORT HPE Nero Convinto Matt 2025


Klaar voor elke uitdaging

De sportiefste Vespa Grand Tourer van allemaal is verkrijgbaar in matte en glanzende kleuren met carbon-look details en glanzend zwarte afwerking. Zijn krachtige persoonlijkheid wordt gecombineerd met het zadel van hoogwaardig materiaal met contrasterende stiksels. Met dit alles en nog veel meer, verandert de Vespa Gts SuperSport je leven in een spannende uitdaging.

Hoge prestaties en een sportief rijgedrag worden geleverd door het 310 cc  Euro 5+ HPE motorblok en hoogwaardig chassis met een stalen carrosserie, 12” velgen, schijfremmen op beide wielen, superieure remonderdelen, ABS met twee kanalen en ASR tractiecontrole.

De Vespa Gts SuperSport biedt standaard Vespa MIA, zodat je via Bluetooth verbinding kunt maken met je smartphone en oproepen kunt beantwoorden, naar muziek kunt luisteren en kunt bellen via spraakopdrachten. Hij wordt ook geleverd met geavanceerde functies zoals Keyless starten, Remote Seat Opening en Bike Finder, samen met een analoog LCD-scherm en een praktische USB-aansluiting in de opbergruimte in het beenschild.


 

 



  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion