Nieuwsbrief:

VESPA  GTV 300 - 2007

Garantie: Ja
10403 Km
Groenmetallic
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te Koop: Gebruikte Vespa GTV 300 (2007) – Ideaal voor Stadsritjes en Toertochten!

Ben je op zoek naar een stijlvolle en betrouwbare scooter voor in de stad? Dan is deze Vespa GTV 300 uit 2007 perfect voor jou! Deze prachtige scooter combineert comfort, zuinigheid en een prachtig design, waardoor je altijd met plezier rijdt.

Kenmerken:


Bouwjaar: 2007
Modell: Vespa GTV 300
Verbruik: Lekker zuinig, ideaal voor dagelijkse ritten en lange tochten.


Extra's:


Windscherm: Voor optimale bescherming tegen de wind tijdens je ritten.
Middenbok: Voor eenvoudig parkeren en onderhoud.
Bagagerek: Handig voor het vervoeren van je spullen, ideaal voor boodschappen of een dagje uit.
Bagagevak: Meer dan genoeg opslagruimte voor je persoonlijke spullen.


Ervaar de charme en het gemak van het rijden op een Vespa. Deze scooter is niet alleen een betrouwbare partner in het verkeer, maar ook een stijlvolle manier om je te verplaatsen.

Mis deze kans niet! Bel of kom langs bij MotoLeo voor een proefrit en maak kennis met deze geweldige Vespa GTV 300.

MotoLeo - Jouw Partner in Motorplezier!
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
Bagagerek, Bagagevak, Middenbok, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion