Nieuwsbrief:

VOGE  500 DS LX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood/Zwart/Grijs
voge - 500-ds-lx
voge - 500-ds-lx
voge - 500-ds-lx
voge - 500-ds-lx
voge - 500-ds-lx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
VOGE biedt 5 JAAR FABRIEKSGARANTIE op de 500DS LX

De 500DS LX is dé toermotor voor wie die de moed heeft om het asfalt te verlaten, de grenzen van de stad te overschrijden en te verdwalen in de natuur. En dit zonder compromissen te sluiten op vlak van rijplezier of comfort.
Wie de roep van de natuur kent, weet dat het moeilijk is om die te weerstaan in de oerwouden van glas en beton die onze steden zijn geworden. Om aan deze lokroep tegemoet te komen, werd de 500DS LX in het leven geroepen.
De 500DS LX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en een hoog rijplezier, essentiële kenmerken voor kilometervreters.
De 500DS LX is voorzien van een driedelige aluminium kofferset (te bedienen met de contactsleutel), BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen, LED verlichting, LCD kleurenscherm en Bandenspanningssensoren.

De 500DS LX is er ook zonder de driedelige kofferset en heet dan 500DS.

Bent u nieuwsgierig naar hoe deze preachtige VOGE 500DS LX rijdt, dan hebben wij het antwoord want u kunt bij ons op afspraak komen proefrijden.

  • LET OP: Wij zijn op dit moment uitsluitend op afspraak geopend. Neem contact op via email: premiummobility@hotmail.com of telefoon: 0627401144 om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of meer informatie.   

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website, pagina op motoroccasion of marktplaats.

    Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten en een volle tank brandstof.
    - 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Gratis goodiebag met praktische S100 producten ter waarde van ruim €55,-   


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- ABS
- A2 (35KW)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion