Nieuwsbrief:

VOGE  500 DSX LX - 2024

€ 7.500,- € 8.599,-
Nieuw
Rood
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Nog een telg voor de DS-familie: de VOGE 500DSX LX!

Net als de DS combineert deze motorfiets veelzijdigheid aan betrouwbaarheid en rijplezier. En met de knappe spaakvelgen (19 inch vooraan en 17 inch aan de achterkant) en Metzeler Tourance banden voegt de 500DSX LX daar een avontuurlijke toets aan toe.

De 500DSX LX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en topcomponenten, essentiële kenmerken voor kilometervreters.

De 500DSX LX is voorzien van een BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen en LED verlichting ... en een aluminium kofferset, bestaande uit een topcase met zijkoffers.

Standaard uitrusting: middenstandaard, USB-aansluiting, verstelbaar windscherm, bagagerek, full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit, een versnellingsindicator en bandenspanningsmeter.

Nu hoge korting op ons showroommodel: van €8599,- voor €8000,- 
Nu met nog extra wintersale showroom korting van €8599,- vóór €7500,-, aanbieding geldig t/m 31 maart 2024!

Kleur: Rood
Inclussief 3 delige kofferset!

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.

Opties en Accessoires:
35 kW uitvoering, ABS, Alarmverlichting, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, USB Aansluiting, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion