Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJ 1200 ABS - 1993

Garantie: Nee
82372 Km
Grijs / Zwart
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
yamaha - fj-1200--abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een bataalbare tourmachine met niet te veel extra's? 
Dan kan deze Yamaha FJ1200 uit 1003 wel wat voor je zijn.  
Dankzij het 1200 cc, 4 cylinder luchtgekoelde motorblok is er voldoende vermogen om met 2 personen en bepakking op pad te gaan. 
Deze motor is uitgevoers met:
- een ABS systeem
- 3 delige kofferset. 
- 12 volt aansluiting. 
 
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Kofferset, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion