Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2003

Garantie: Ja
70574 Km
Blauw
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Prijs
€3.699,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2003
Kilometerstand
70574km
kleur
blauw
Motor
1300cc 4-cilinder
Transmissie
schakel
Opties/specificaties
Yamaha FJR 1300, deze sportieve tour motorfiets is technisch helemaal in orde. Voorzien van verhoogde ruit en handvatverwarming.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, volle tank, 2 originele sleutels en 1 maand motorgarantie.

 
  • Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen boven de €500,-- en vanaf bouwjaar 2005, worden voor de vaste prijs standaard geleverd met 3 maanden garantie en worden afgeleverd met een algehele controle / onderhoudsbeurt.

    Tevens is het mogelijk om de garantie te verlengen naar 6 maanden BOVAG-garantie voor een meer prijs van €100,-- voor scooters tot 50cc en € 250,-- voor motor-scooters/fietsen vanaf 50cc.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern

    Officieel motordealer van: Aprilia en MotoGuzzi

    www.pelsmotoren.nl

Opties en Accessoires:
Handvat verwarming, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knien te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2019 Motoroccasion