Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 1 - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Wit
Vermogen:
110 kW
Teller:
40.638 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha FZ1 FAZER 

Bouwjaar: 2010
Kilometerstand: 40.638
Garantie: Ja 6 maand 

Keurige FZ1 Fazer en betreft een Nederlandse motorfiets.
 

Voorzien van: 
- 40 punten check 
- Nieuwe voorband 
- Nieuwe kettingset 
- Jaarlijkse beurt uitgevoerd 
- 6 maand garantie 
 


Uitvoering met ABS

 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Lettele
    Holterweg 128
    7434 PB Lettele
    0570-239190

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Reservering en Aanbetaling

    Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beekman Motoren
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
0570239190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion