Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De nieuwste MT-07 is krachtiger dan ooit, met topklasse specificaties zoals radiaal gemonteerde remklauwen, een robuuste 41 mm omgekeerde voorvork en ultralichte SpinForged wielen. Deze upgrades zorgen voor een uitzonderlijk wendbare rijervaring en optimaal rijplezier. Dankzij de innovatieve akoestische versterkingstechnologie komt het diepe inlaatgeluid tot leven, terwijl het iconische CP2-gebrul zorgt voor een meeslepende en onvergetelijke rit.

Met een strak, nieuw design belichaamt deze MT-07 het pure, minimalistische karakter, met een krachtigere zitpositie en een onderscheidende look, compleet met een minimalistische LED-koplamp. Elk detail is ontworpen voor maximale prestaties en uitstraling – alleen wat bijdraagt aan de rijervaring is toegevoegd.

Beschikbaar in Icon Blue, Tech Black en Ice Storm en met 5 jaar garantie. Bovendien is de MT-07 ook leverbaar in een 35 kW-versie, speciaal voor A2-rijders. Hiermee tilt deze motor de "Dark Side of Japan"-attitude naar een heel nieuw niveau, voor iedere rijder toegankelijk.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion