Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2020

Garantie: Ja
64112 Km
Ice fluo, oranje
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 2020 op kenteken, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 689 cc.
De motorfiets heeft een topsnelheid van 175 km per uur. Het verbruik van deze motorfiets is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 176 kg.

Bouwjaar: 2020
Tellerstand: 64112 km
Sleutelset compleet

Zeer goed onderhouden zeer nette Yamaha MT-07 in de super populaire kleur '' ice fluo ''. Volgens fabrieks onderhoudsinterval onderhouden en iedere bon is aantoonbaar! Kleppen gesteld bij 40k.
Orinele nette motorfiets niets op aan te merken.

Nieuwe achterband, beurt gehad in Januari dit jaar, remvloeistoffen vervangen.
Loopt als nieuw.

De motorfiets staat opstapklaar voor jou, neem nu contact op!
Telefonisch op whatsapp is het snelst. Tel 0650266464

Vaste lage Prijs €5500.- incl gratis tenaamgesteld en 1 maand gratis verzekerd ( dekking naar keuze, geen addertjes)
Inruil, ja graag!

We leveren graag 3 maanden motorblok garantie voor 350.- 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion