Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 164 kg |
Leverbare kleuren | Midnight Cyan, Icon Blue, Tech Black |
Beschrijving | |
Bij MotoPort staan duizenden gebruikte kwaliteitsmotoren, zo goed als nieuw, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
 | Veldhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2012542 |
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitÂstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (onÂgunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de moÂtorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wieÂlen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeÂterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken