Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
.
Vermogen:
118 kW
Teller:
23.713 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 17 liter
Vrije hefhoogte: 83 cm
Referentienummer: 15996

Yamaha MT-10 – 2018


* Originele kilometerstand

* 998cc viercilinder crossplane motorblok afgeleid van de R1

* 17 liter tankinhoud voor een goed rijbereik

* Zithoogte van 825 mm – sportief én comfortabel

* Moderne elektronica: ABS, traction control en rijmodi

* LED-verlichting en agressieve naked styling

* Goed onderhouden en rijklaar


De Yamaha MT-10 is dé ultieme naked bike: brute kracht, high-tech elektronica en een unieke crossplane-sound. Perfect voor wie maximale beleving zoekt in een motor die zowel sportief als praktisch inzetbaar is.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion