Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERARMIC GREY
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha NMAX 125 Tech MAX Ceramic Ice 2025 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar

Join the MAX.

Met een compact nieuwe body en dynamische dubbele koplampen tilt de NMAX 125 Tech MAX de betaalbare 125 cc-categorie naar een heel nieuw niveau. Het op de iconische MAX geïnspireerde ontwerp, eersteklas afwerking en extra functies maakt de Tech MAX tot de duidelijke keuze voor rijders die een premiumversie van de NMAX 125 willen.

Wat de NMAX 125 Tech MAX nog aantrekkelijker maakt, is zijn gemakkelijke toegankelijkheid en dagelijkse bruikbaarheid. Ontworpen voor woon-werkverkeer en vrije tijd is dit een ideale scooter voor automobilisten en terugkerende rijders die van de vrijheid van twee wielen willen genieten. En het is de beste manier om deel uit te maken van de MAX Sport Scooter-familie.

Verkrijgbaar in de kleuren; Ceramic Grey en Dark Magma

Inclusief kosten rijklaar maken, 3+2 jaar fabrieksgarantie en Road Assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion