Nieuwsbrief:

YAMAHA  R7 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: You Warranty (3+2)

Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier. Met zijn ultradunne aerodynamische kuipwerk, afgewerkt in een nieuwe generatie Icon Blue-kleur en -graphics, is de R7 de meest recente toevoeging aan de legendarische R-serie. Met het koppelrijke 689 cc motorblok en compacte chassis voegt de R7 een nieuwe dimensie toe aan de Supersport-rijervaring.

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion