Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MISTRAL GREY AK
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Dit is de nieuwste Adventure motorfiets voor lange afstanden van Yamaha, een krachtige en nieuwe manier om de wereld te ontdekken. De Ténéré 700 World Raid is uitgerust met dubbele brandstoftanks met grote capaciteit en een ophanging met lange veerweg die je op plaatsen brengt waar je nooit eerder kon komen.

De dubbele brandstoftanks met een grote capaciteit van 23 liter bieden een actieradius van wel 500 kilometer. Je kunt nu lange tochten door de wildernis maken zonder dat je benzine opraakt. Om je up-to-date te houden is er een nieuw 5" TFT-kleurendisplay met tekst en inkomende telefoonwaarschuwingen, zodat je altijd in contact blijft, waar je ook bent.

Exclusieve kenmerken zijn onder meer een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare voor- en achterwielophanging met lange veerweg die is ontworpen om zwaar offroad-terrein aan te kunnen. Het ABS-systeem met 3 standen geeft vertrouwen in alle omstandigheden. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon.

- Dubbele, aan de zijkant gemonteerde brandstoftanks met 23 liter
- Op Flat Rally geïnspireerd 2-delig zadel
- 5" TFT-kleurendisplay voor mobiele connectiviteit
- ABS-systeem met 3 schakelmodi
- Hoogwaardige 43 mm KYB-voorvork, 230 mm veerweg
- Öhlins verstelbare stuurdemper
- Aluminium piggyback achterschokdemper, langere veerweg van 220 mm
- EU5 CP2-motor met hoog koppel
- Nieuw ontworpen luchtfilterbox

In het begin van de jaren tachtig lanceerde Yamaha een motorfiets die een revolutie betekende in het motorrijden. Met zijn grote tank, robuuste motor en veelzijdige chassis maakte de originele XT600 Ténéré langeafstandsavonturen werkelijkheid voor iedereen die nieuwe landschappen en andere manieren van leven wilde ontdekken.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion