Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 700 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met een spannend karakter en een stevige attitude is de TRACER 7 goed toegerust om tijdens elke rit je adrenaline te laten stromen. Na het werk of in het weekend staat deze dynamische Sport Tourer klaar om je versteld te laten staan met zijn uitstekende prestaties en lichtgewicht wendbaarheid.
It’s Your Turn.
Het EU5-motorblok van 690 cc produceert een onophoudelijke golf aan lineair koppel in het hele toerentalbereik voor opmerkelijke acceleratie in elke versnelling. Met het compacte chassis en de instelbare vering kun je elke bocht snel en precies aansnijden.
Het aerodynamische kuipwerk met dubbele LED-koplampen versterkt het moderne design en de krachtige uitstraling van de motorfiets. En het TFT-kleurenscherm toont alle meldingen van je smartphone. En met de langeafstandsergonomie, het brede stuur en het verstelbare windscherm is deze veelzijdige middenklasser altijd klaar voor je volgende roadtrip. TRACER 7: It’s Your Turn.

Overzicht:
- Ook beschikbaar in 35 kW uitvoering, geschikt voor A2 motorrijbewijs
- TFT-instrumentenpaneel met smartphone-meldingen
- Snel reagerend EU5-conform CP2-motorblok met veel koppel
- Compacte halve kuip met sportief uiterlijk
- Dubbele LED-projectorkoplampen, contourverlichting en knipperlichten
- Lichtste in zijn klasse
- Standaard volledig instelbare voor- en achtervering
- Aerodynamisch windscherm, verstelbaar met één hand
- Imponerende rijstijl met comfortabele ergonomie
- Voorgevormd duozadel met comfort voor rijder en passagier
- Grote actieradius

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. Als dealer bieden wij jou de YOU diensten van Yamaha aan. Onze service in combinatie met het aanbod van YOU diensten zorgen er voor dat het kopen is van een Yamaha product het begin is van een langdurige relatie. Deze motor is inclusief;
- YOU motor warranty, 5 jaar volledige fabrieksgarantie*
- YOU motor road assistance, 5 jaar Mobiliteitsservice
- YOU motor finance
- YOU motor insurance, 10dgn gratis allrisk
- Volledige ondersteuning bij de keuze uit alle Yamaha accessoires
- Aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen
- Wij hebben van de meeste modellen een demo, een testrit hierop is uiteraard mogelijk. Wel het verzoek om even te bellen voor een afspraak.
* tot 100.000 km, met uitzondering van eBikes

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion