Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Zwart/Antra
Vermogen:
85 kW
Teller:
11.750 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en bijzondere Tracer 900 met aantoonbare lage kilometerstand.
Deze Tracer heeft meerdere bijzondere opties waardoor het rijgedrag en het motor karakter op een erg hoog niveau zijn gekomen.
Onderandere:
Afgesteld met Woolich racing software (Autotune) en daarbij onze huisspecaliteit: De VP Variabele Inlaat Kelken ter waarde van €1000. (Zie laatste foto)
Verder is deze motor uitgerust met een compleet Akrapovic systeem incl. DB Killer. (Orginele uitlaat is aanwezig)
Softcase zijkoffers van Yamaha
PUIG Multi afstelbare koppel-rem hendel
K&N Race filter

Motor wordt afgleverd met nieuwe banden naar keuze.
Service en instructie boekje incl. alle sleutels aanwezig.

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
VP Motorsport
West Achterweg 53
Sommelsdijk
Plan de route
0187-485787
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion