Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
POWER GREY (PGD
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Deze Yamaha Tricity mag met het autorijbewijs (B) bestuurd worden mits het autorijbewijs (B) voor 19-01-2013 behaald is. Als het autorijbewijs later behaald is dien je voor deze motorscooter een motorrijbewijs te hebben (minimaal A2).

Alles aan dit premium Urban Mobility-voertuig is ontworpen om woon-werkverkeer eenvoudig, gemakkelijk en leuk te maken. De dubbele wendbare voorwielen bieden extra grip voor soepel bochtenwerk – en de lichtgewicht besturing en geringe afmetingen maken het gemakkelijk om door drukke straten te navigeren.

Elke keer dat je stopt, zal je dankbaar zijn voor het Standing Assist-systeem – en als de lichten op groen springen, brengt de responsieve EURO5-conforme BLUE CORE motor van 300 cc je in recordtijd naar je bestemming. Met een prachtig vormgegeven carrosserie en een toonaangevende specificatie is de Tricity 300 de beste keuze voor in de stad.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion