Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2024

Garantie: Ja
1801 Km
SONIC GREY
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Zoek je een stijlvolle, krachtige en comfortabele scooter voor zowel stadsverkeer als langere ritten? Dan is de Yamaha XMAX 300 (2024) dé perfecte keuze. Deze premium motorscooter combineert een modern design met uitstekende prestaties, geavanceerde technologie en veel gebruiksgemak.



Belangrijkste specificaties:



Motor: 292cc, vloeistofgekoelde ééncilinder, Euro 5



Vermogen: ca. 28 pk (20,6 kW) bij 7.250 tpm



Koppel: 29 Nm bij 5.750 tpm



Transmissie: Automatisch (CVT)

Rijklaar gewicht: ca. 183 kg



Zithoogte: ca. 795 mm



Tankinhoud: 13 liter



Uitrusting & features:



Nieuw 4,2” TFT-display + 3,2” LCD met smartphoneconnectiviteit via de Yamaha MyRide app



Traction Control System (TCS) – voor extra veiligheid



LED-verlichting rondom – goed zichtbaar én modern



Ruime opbergruimte onder het zadel (geschikt voor twee integraalhelmen)



Sleutelloos startsysteem (Smart Key)



Instelbaar windscherm en stuurpositie



De XMAX 300 is een ideale metgezel voor forenzen, kilometervreters of recreatieve rijders die het comfort van een scooter willen zonder in te leveren op prestaties of uitstraling. De 2024-versie biedt bovendien een strak nieuw design en verbeterde connectiviteit.

Waarom kiezen voor de XMAX 300?



Sportieve looks met premium afwerking



Zuinig én krachtig



Rijk uitgerust met moderne technologie



Comfortabel voor zowel solo als met passagier



Kortom: de Yamaha XMAX 300 uit 2024 is een slimme, stijlvolle keuze voor wie mobiliteit, luxe en betrouwbaarheid wil combineren in één praktische én plezierige motorscooter.




MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 

Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion