Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
DARK MAGMA
Vermogen:
20 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha XMAX 300 Tech Max+ is nu te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Moto Hippo, officieel Yamaha dealer.

Gefabriceerd met puur MAX DNA en uitgerust met exclusieve verwarmde handgrepen en een verwarmd zadel, is dit Yamaha's ultieme 300 cc Sport Scooter. Met een nieuw vormgegeven scherm, een gerestyled dashboard en een motorblok dat voldoet aan EURO5+, biedt de dynamische XMAX 300 Tech MAX+ je een nog verfijnder rijgedrag in combinatie met rijcomfort het hele jaar door.

Voor nog meer windbescherming is de XMAX 300 Tech MAX+ uitgerust met een elektronisch verstelbaar windscherm dat 95 mm traploos verstelbaar is. Tegelijkertijd zorgen de voorspoiler en de opnieuw ontworpen behuizing van het voorste knipperlicht er voor dat het effect van windvlagen wordt verminderd. Samen met het verstelbare stuur en de ruime treeplanken is het voor XMAX 300 Tech MAX+ rijders gemakkelijk om de ideale afstelling te vinden.

Het dashboard in de nieuwe stijl heeft een goed afleesbaar 4,2 inch TFT-kleurenscherm naast een 2,8 inch LCD-scherm. Volledige connectiviteit geeft je toegang tot gratis Garmin navigatie* via je smartphone, maar ook tot oproepen, berichten, muziek en meer. En met tractiecontrole, ABS en een nieuw Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor elke rit. Tevens voorzien van handvatverwarming en buddyseat verwarming.

Op zoek naar kwaliteit, betrouwbaarheid en pure motorbeleving?
Bij Moto Hippo ben je al sinds 1957 aan het juiste adres.

Als officieel dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini bieden wij je de nieuwste modellen én de beste service die je mag verwachten van een motorspeciaalzaak.



Naast ons assortiment nieuwe motorfietsen hebben wij altijd meer dan 50 topkwaliteit occasions op voorraad. Iedere occasion wordt met uiterste zorg geselecteerd en gecontroleerd, zodat je gegarandeerd wegrijdt op een motor in uitstekende staat. Bovendien leveren wij onze occasions af met diverse aantrekkelijke garantiepakketten. Informeer gerust naar de mogelijkheden!
Je huidige motor inruilen? Wij denken graag met je mee en maken een scherpe aanbieding.

Maar er is meer.

Moto Hippo biedt alles om je motorbeleving compleet te maken:



- Een ruime en actuele collectie motorkleding, helmen en stijlvolle accessoires


- Professioneel onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats


- Mogelijkheid tot motorverhuur van recente, perfect onderhouden modellen
-

Flexibele financieringsoplossingen om je droommotor direct binnen handbereik te brengen


- Profiteer van scherpe premies en exclusieve voordelen met de Moto Hippo Motorpolis



Ervaar het zelf: bij Moto Hippo begint en groeit je passie voor motorrijden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion