Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 600 S / DIVERSION - 1993

Garantie: Nee
22136 Km
Rood
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Yamaha Diversion XJ600S is een all round toermotorfiets die is ontwikkeld uit Yamaha's eerdere XJ serie. Alle Diversion modellen zijn voorzien van een 4-cilinder motorblok en luchtgekoeld. Deze Yamaha-motorfiets staat bekend als een makkelijk toegankelijke motorfiets, die niet al te duur is. Ondanks de sportieve look, biedt de XJ600S toch een standaard gemakkelijke rechtop positie tijdens het rijden. Dit maakt het zowel een goede lange-afstandsmotor, als een stadsmotor. Voorzien van een nieuwe voorremblokken en band. Wij leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, Stuurdempers, Windscherm, Voorzien van een nieuwe voorremblokken en band. Wij leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion