Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 RACER - 2015

15368 Km
Zwart
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
yamaha - xjr-1300-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XJR 1300 xjr1300 racer (2015) *Akrapovic*

Leuke XJR 1300 in Cafe racer look

- Origineel Nederlands
- Carbon pack
- Akrapovic demper
- Ohlins vering
- Led koplamp
- Korte kentekenhouder
- Bar end spiegels
- 3 sleutels

Wilt u graag meer informatie over deze motor of wenst u een afspraak in te plannen?
Graag even telefonisch contact (ook via whatsapp mogelijk) of stuur ons een e-mail via de website.


Diverse motoren worden al gereserveerd voordat ze de kans krijgen om online te komen. Zorg dat je als eerste op de hoogte bent van onze nieuwe voorraad via de social-media kanalen
Instagram: jp.motoren Facebook: jpmotoren

Beste bezoeker, bedankt voor uw interesse in deze advertentie.
Op onze website vind u alle informatie waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Wist u dat:
- Wij RDW erkend zijn ( 24/7 tenaamstellen )
- Wij alle originele onderdelen en accessoires kunnen leveren
- Wij beschikken over haal- en brengservice
- Financiering mogelijk is via numotorrijden.nl
- Inruil van alle voertuigen mogelijk is
- Wij alleen op afspraak zijn geopend

De informatie die getoond wordt, proberen wij zo accuraat mogelijk te houden.
Wijzigingen of fouten van de gegevens zijn ten alle tijden voorbehouden.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op biedingen via e-mail of bericht wordt niet gereageerd.
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JP Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion