Nieuwsbrief:

YAMAHA  XS 750 SE - 1980

Garantie: Nee
850 Km
ALUMINIUM
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
YAMAHA XS 750 SPECIAL CUSTOM GEHEEL OPNIEUW OPGEBOUWD

Deze zeer unieke drie cilinder custom gebouwde motor is met zoveel liefde en vak kennis gebouwd dat een liefhebber dit makkelijk op de eerste foto al zal zien

Hierbij een opsomming van de belangrijkste specs voor de rest verwijzen wij u naar de onze showroom want waar u ook vandaan komt, deze motor is de moeite om te komen bekijken

Custom op de motor ontworpen springer voorvork met geniaal veersysteem
Diamond shape tank uitgevoerd in staal met zeer bijzondere custom gemaakte sluiting
Bijpassende zit en achter spatbord met geintergeerd zadel hoogwaardige kwaliteit
Drie in drie custom gemaakte uitlaten dit alleen was al 40 uur arbeid
Motorblok geheel gereviseerd zowel binnen als buitenzijde geheel in nieuwe lak uitgevoerd
Carburateurs met K & N luchtfilters op de Dynobank afgesteld
Handgemaakte voetsteunen en bedienings elementen
Custom gemaakt dragbar stijl stuur met handgemaakte risers
Frame gepoedercoat
Sigma motor teller goede kwaliteit

Na revisie heeft deze motor slechts 800 kilometer gereden en verkeert dan ook in nieuwstaat. Deze motor rijdt dan ook zeer vlot en klinkt geweldig.

Inruil en financiering mogelijk!

Wij hanteren geen afleveringskosten!

De koffie staat klaar!

Gratis overschrijven bij ons op de zaak!

Garantie tegen meerprijs mogelijk!

Danny 0646368998
Stanley 0652371790




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MOTORENenzo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2019 Motoroccasion