Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 LEGACY - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
HISTORIC BLACK
Vermogen:
11 kW
Teller:
5.039 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
yamaha - xsr-125-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Yamaha heeft zich altijd ingezet voor het bouwen van karaktervolle motorfietsen voor een zo breed mogelijk scala aan rijders. Sinds juli 1955 staan de behoeften en wensen van de rijder altijd centraal bij het ontwikkelen van nieuwe modellen. Het is deze klantgerichte filosofie die het bedrijf in staat heeft gesteld iconische en baanbrekende modellen te creëren die de afgelopen zeven decennia hebben geholpen het uiterlijk van het motorrijden te veranderen.

De missie van het bedrijf kan worden samengevat met het Japanse woord 'Kando': Dat betekent het creëren van producten die een diepe voldoening geven en die het hart en de geest inspireren; de nieuwe XSR125 Legacy is dan ook een perfect voorbeeld van Kando in actie.

De XSR125 Legacy is ontwikkeld op basis van de uiterst succesvolle XSR125 die in 2021 op de markt kwam en heeft dezelfde 125 cc VVA-motor en chassisarchitectuur. De XSR125 Legacy profiteert echter van een aantal stilistische veranderingen die het karakter van de motorfiets transformeren om hem een unieke neo-retro look te geven met een echt individueel gevoel.

Deze verfijningen geven het nieuwe model een onderscheidend silhouet en individueel karakter die de banden met klassieke Yamaha's uit het verleden versterken en tegelijkertijd het ethos van het merk Sport Heritage onderstrepen: "Geïnspireerd door het verleden, gebouwd voor de toekomst". De XSR125 Legacy is inderdaad gebouwd om deel uit te maken van de toekomst voor elke rijder - beginner, ervaren of terugkerend - die tijdloze stijl waardeert en op zoek is naar de allernieuwste motor- en chassistechnologie die garant staat voor een kwaliteitsrit.

Belangrijkste kenmerken:
Lichtgewicht spaakwielen met goudkleurige velgen
Speciale kleuren en graphics
Hoogwaardige Metzeler Karoo-banden met blokpatroon
2-delige aluminium kap op uitlaatdemper
Onderscheidend silhouet
Beste 125-cc 11 kW EU5-motorblok
37 mm upside-down voorvork
Natuurlijke rechte zithouding
Ronde LED-koplamp en LED-achterlicht
Licht en sterk Deltabox-chassis
Lichtgewicht rijgedrag en betrouwbare wegligging
In bijpassende kleur gelakte spatborden
Licht oplopende zitting
Hoogwaardige pasvorm en afwerking met aluminium onderdelen
Rond LCD-instrumentenpaneel in retrostijl
Ultiem Yamaha Faster Sons 125 cc-model
Ideaal voor beginners, ervaren rijders en terugkerende motorrijders

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion