Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 XTRIBUTE - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - xsr-700-xtribute
yamaha - xsr-700-xtribute
yamaha - xsr-700-xtribute
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De Yamaha XSR700 XTribute is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar

Deze bijzondere combinatie van een tijdloos mooi uiterlijk en moderne technologie illustreert perfect de ware geest van de Faster Sons-filosofie. Met zijn unieke specificaties geeft de XSR700 XTribute een hele nieuwe generatie motorrijders de kans om het verleden te vieren en tegelijkertijd te profiteren van alle moderne technologie en een uitstekende rijervaring.

De speciale, aan de XT ontleende kenmerken van de XSR700 XTribute zijn onder meer het vlakke zadel en de stevige voetsteunen, evenals het offroad-stuur en de voorvorkhoezen die het tijdloze Scrambler-design complementeren. Dankzij de 689 cc-tweecilinder en het lichtgewicht chassis heeft de XSR700 XTribute het vermogen en de technologie om diepe indruk te maken.

Overzicht
XSR-serie LED-verlichting
Herziene cockpitlay-out met geïntegreerde koplampsteunen
Kleuren en graphics in ‘1981’ retro XT-stijl
CP2 EU5 motorblok van 689 cc met een hoog koppel
Licht en slank ruggengraatframe
Off-road stuur en dikke voetsteunen
Pirelli MT 60 RS-banden met blokpatroon voor rijden op straat en op onverharde wegen
Speciaal plat zadel in XT-stijl, voorvorkhoezen en geïntegreerde koplampsteunen
Licht, compact en wendbaar

Ook verkrijgbaar in 35kw uitvoering

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

Inclusief kosten rijklaar maken, 24 maanden fabrieksgarantie en road assist pech hulp service.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion