Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR900: Prestaties en controle in een tijdloos design

De XSR900 voelt zich overal thuis, of je nu geniet van bochtige binnenwegen of de gashendel opent op lange rechte stukken. Met zijn moderne elektronicapakket biedt deze motor een ongekend niveau van controle, ongeacht de situatie. Dankzij de sportieve Quick Shifter en ontspannen cruisecontrol levert de 3-cilinder krachtpatser moeiteloos zowel dynamiek als comfort. Laat je niet misleiden door het klassieke uiterlijk: onder het retrodesign schuilt een geavanceerde EU5+ 890cc CP3-motor, gecombineerd met een lichtgewicht Deltabox-chassis, Brembo radiale hoofdremcilinder, Spinforged-wielen en volledig instelbare vering.

De XSR900 belichaamt Yamaha’s Faster Sons-filosofie, waar traditie en innovatie samenkomen. Geïnspireerd door iconische motorfietsen uit het rijke verleden van Yamaha en ontwikkeld met decennia aan expertise, biedt deze motorfiets de perfecte mix van nostalgie en moderne high-performance technologie.

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion