Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 ZE SUPER TENERE - 2019

Garantie: Ja
20574 Km
TECH BLACK
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan alle Japanse merken.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion