Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1900 A MIDNIGHT STAR - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
MAROON
Vermogen:
66 kW
Teller:
49.080 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008

Super nette NL geleverde Tour classic
uitvoering van de Midnightstar 1900
met zwarte motorblok. Deze vol
geladen Tourer kom je niet vaak tegen
in de KMS uitvoering.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Detachable Windscreen, Hak/teen schakelen, Kofferset, Sissybar, Tour Classic, Valbeugels, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Divmo Motoren
parallelweg 50
rijen
Plan de route
0161240107
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion