Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 RACER - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Matt Grey
Vermogen:
Teller:
16.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
yamaha - xv-950-racer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Opties en Accessoires:
Akrapovic, Zadeltasbeugels, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum Eibergen
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
0545-477404
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion