Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 1997

Garantie: Ja
55777 Km
ZWART
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Yamaha XVS 650 Dragstar, deze ziet er keurig uit! Bij ons in onderhoud geweest. Historie ook aanwezig.


WIM TER BRAAKE MOTOREN, is natuurlijk uw Kawasaki exclusief-dealer, maar bovenal HET adres voor alles wat met motorrijden te maken heeft!
Dus ook alle andere merken en voor elke beurs! Wij staan garant voor uitstekende service en kwaliteit!
De dames van onze eigen, ruime kledingafdeling, helpen u graag met raad en daad!
Uw motorfiets is in uitstekende handen in onze, met 5 sterren gecertificeerde, werkplaats.
Tevens zijn wij in het bezit van vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets!
Bij Wim ter Braake is dus alles afgestemd op uw hobby. Uw hobby is immers ook onze hobby!
Wij zouden graag eens persoonlijk kennis maken, en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake motoren te Nijeveen.
Voor meer informatie: www.terbraake.nl


Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Chroompakket, Zeer netjes, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Customised, Dealeronderhouden, Door ons geleverd en onderhouden., Historie aanwezig, Van dit model meer op voorraad




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion