Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 85 - 2019

Garantie: Nee
52 Uur
Blauw
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha YZ 85 | 52 uur | Grote wielen 19/16 | Gytr kop | Zeer nette staat

Hierbij bied ik mijn Yamaha YZ 85 aan in zeer nette staat. De motor heeft momenteel 52 uur gelopen, en 13 uur geleden is de zuiger vervangen. Altijd netjes onderhouden en warm gereden.
Specificaties:



Bouwjaar: 2019


Aantal draaiuren: 52


Wielen: Grote wielen 19/16 inch


Stickerset: Monster Energy


Cilinderkop: GYTR kop


Motor verder standaard – betrouwbaar en krachtig zoals je van Yamaha gewend bent


Nieuwe DT1 luchtfilter 


Verse olie 



Deze YZ85 is perfect voor de jeugdige rijder die wil racen of lekker crossen. De motor ziet er strak uit, loopt perfect, en is klaar voor gebruik.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion