Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF 600 R THUNDERCAT - 2003

Garantie: Nee
35755 Km
Blauw
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
*VERKOCHT* Nette en origineel Nederlandse Yamaha YZF600R Thundercat. De vorige eigenaar had deze Yamaha sinds 2010 in bezit en is zichtbaar zuinig geweest op deze YZF600R. Deze Thundercat is voorzien van een, BSM uitilaatdemper, Spyball alarm, druppellader aansluiting en heeft ingebouwde knipperlichten in de kuip. 

Wij hebben deze motor door inruil verkrijgen en deze mag nu weg voor een zeer scherpe zo mee prijs !
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion