Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige volle Yamaha YZF R1 M.
Voorzien van volledig Akrapovic uitlaatsysteem en veel carbon.
2 nieuwe banden gemonteerd, compleet met onderhoudsboekjes/historie
- TC
- Rijmodi
- Full Akrapovic
- Carbon covers
- Originele delen bij de motor
- Quickshift
- #683
- 2 sleutels
- Onderhouds/instruktie boekjes
- 12mnd garantie
Welkom bij Thalen Motortrading
We ruilen graag uw motor in!
Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel.
Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!
*Gratis 10 dagen all-risk verzekering
*Geen afl kosten!
*Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor
*Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk
*Financiering voor zakelijk of prive mogelijk
*Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
7701 BG Dedemsvaart
Tel: 0523-208396
Whattsapp: 0523-208396
Mail: info@thalenmotoren.nl
website: www.thalenmotoren.nl
Openingstijden:
Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 9:00 tot 16:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-cilinder, 4-kleppen |
Boring x slag | 79.0 mm mm x 79.0 mm mm |
Cilinder inhoud | 998 cc cc |
Comp. verhouding | 13.0 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 200.0 pk / 147.1 kW bij 13.500 tpm |
Max. koppel | 112.4 Nm bij 11.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium Deltabox-frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, Ø43mm, veerweg 120 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 120 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 320 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55 ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1.405 mm |
Lengte | 2.055 mm |
Breedte | 690 mm |
Hoogte | 1.150 mm |
Zithoogte | 855 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Silver Blu Carbon |
Beschrijving | Met een 200 pk crossplane motor, een compact aluminium/magnesium chassis en lichtgewicht carbon kuipwerk combineert de YZF-R1M van de MotoGP YZR-M1 afgeleide technologie met het race DNA van de R-serie.



Door een verbeterd Quick Shifter Systeem (QSS) kunt u soepel op- en terugschakelen, voor nog kortere rondetijden. De geoptimaliseerde Electronic Racing Suspension (ERS) past de demping automatisch aan voor meer controle tijdens het remmen, accelereren en in bochten. Door een nieuwe interface kunt u nog gemakkelijker een modus selecteren.



De nieuwe ECU werkt met het Quick Shifter Systeem (QSS) en het Lift Control System (LIF) zodat u sneller kunt accelereren. De gerestylede graphics op het kuipwerk vestigen de aandacht op de lichtgewicht carbon structuur. |
Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren.
 | Dedemsvaart, Overijssel |
 | 0523-208396 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken