Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2024

Garantie: Ja
5700 Km
Blauw
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een sportieve A2-geschikte motor met karakter? Deze Yamaha YZF R7 uit 2024 heeft nog maar 5700 km gereden en is klaar voor veel meer. Met 54 kW combineert hij kracht met controle – ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. De Stark uitlaat geeft hem een mooi geluid dat perfect aansluit bij zijn dynamische uitstraling.

Je krijgt vertrouwen op de weg dankzij ABS en traction control. De quickshifter laat je schakelen zonder koppeling, voor soepel en snel schakelen. Op het overzichtelijke TFT-display zie je in één oogopslag je snelheid, versnellingspositie en meer. Extra’s als een korte plaathouder, donker windscherm, LED-verlichting en valbescherming maken het plaatje compleet.

Stap op en ontdek hoe goed een middenklasse sportmotor kan zijn.

Opties en Accessoires:
ABS, TC, TFT display, Quickshifter, Gear indicator, Stark uitlaat, Korte plaathouder, Tankpad, Val protectie, LED verlichting, Donker windscherm, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion