Nieuwsbrief:

ZERO  SR ZF 14.4 - 2018

Garantie: Ja
1800 Km
ROOD
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
€ 4000,00 ONDER NIEUW PRIJS!!!!!!!!!!!!
ZERO SR ZF 13

Prestaties

ACTIERADIUS ZERO SR ZF 13.0
Stadsverkeer: 259 km
Snelweg: 89 km/h 158 km 
Gecombineerd: 196 km
Snelweg: 113 km/h 130 km
Gecombineerd: 174 km
EU Richtlijn: 134/2014, Bijlage VII 128 km 170 km

Motor

Nettokoppel: 146 Nm
Nettovermogen: 52 kW (69 pk) @ 3.850 tpm
Continu vermogen: 22 kW (30 pk) @ 4.300 tpm
Vereist: rijbewijs A2-rijbewijs
Topsnelheid (max.): 164 km/h
Topsnelheid (langdurig): 153 km/h
Type: Z-Force® 75-7R motor met passieve luchtkoeling, hoog rendement, radiale flux, motor met hittebestendige 'interior permanent magnet', zonder koolborstels
Motorbesturing: Hoog rendement, 775 ampère, 3-fasige besturing zonder koolborstels met regeneratie van remenergie

Batterij

Geschatte levensduur accupakket tot 80% (stad) 583.000 km
Accupakket: Intelligent geïntegreerde Z-Force® Li-ion accupakket
Max. energiecapaciteit: 13,0 kWh
Nominale energiecapaciteit: 11,4 kWh
Ladertype: 1,3 kW, geïntegreerd
Oplaadtijd: (standaard)
8,9 uur (100% opgeladen) / 8,4 uur (95% opgeladen)
» Met één hulplader
5,2 uur (100% opgeladen) / 4,7 uur (95% opgeladen)
» Met max. hulpladers
2,6 uur (100% opgeladen) / 2,1 uur (95% opgeladen)
Netvoeding: Standaard 110 V of 220 V

Specificaties

Voorvering: Showa 41 mm upside-down vorkpoten met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound
Achtervering: Showa 40 mm zuiger, hydraulische schokdemper met extern reservoir en met instelbare veervoorspanning, inveerdemping en rebound
Veerweg voorwiel: 159 mm
Veerweg: achterwiel: 161 mm
Voorwielrem: Bosch Gen 9 ABS, J.Juan asymmetrische dubbele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 320 x 5 mm remschijf
Achterwielrem: Bosch Gen 9 ABS, J.Juan enkele zuiger in zwevend gemonteerd remzadel, 240 x 4,5 mm remschijf
Band voorwiel: Pirelli Diablo Rosso II 110/70-17
Band achterwiel: Pirelli Diablo Rosso II 140/70-17
Voorwiel: 3,00 x 17
Achterwiel: 3,50 x 17

Prijs
Totaal nieuw € 18.590,-
  • Kwaliteit, is een keuze!





Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2019 Motoroccasion