Nieuwsbrief:

Probikes motorsport


www.probikes.nl
0341-456529
 Lid BOVAG



Wij zijn gespecialiseerd in jonge gebruikte sport, supersport en toer motoren van de bekende grote merken. Verder kunt u bij ons terecht voor nieuwe motoren van bijna alle merken. Heeft u een motor op het oog dan kunnen wij deze aan u leveren met de vertrouwde service en garantie die u van ons gewend bent.   Wij beschikken altijd over een breed assortiment gebruikte motoren. Door zeer selectief in te kopen vindt u bij ons alleen A - kwaliteit motorfietsen voor een concurrerende prijs. Staat de motor van u keuze niet in ons assortiment geef ons dan geheel vrijblijvend een zoekopdracht via het contacformulier, en wij gaan voor u ons uiterste best doen om uw droommotor in ons assortiment te krijgen.   Wilt u uw motorfiets verkopen dan kan dat bij ons ook, u krijgt van ons altijd een serieus bod, of de mogelijkheid de motor via ons bedrijf te verkopen tegen een redelijke vergoeding.
Alle motoren van Probikes motorsport
12 motoren gevonden
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2009, 25000 Km
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.490,- € 1.750,- p/mnd klik hier
1999, 52000 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2014, 9600 Km
DUCATI 999 S MONO
DUCATI 999 S MONO
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2003, 44000 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2016, 18000 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.950,- € 8.990,- p/mnd klik hier
2010, 51000 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 68000 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2008, 24000 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2014, 35000 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 5400 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 10.950,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2010, 58000 Km
BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2007, 33000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2018 Motoroccasion